17.8.06



tahdon riisua turhat sanasi



Compiled 8/17/2006  10:06:57 AM GMT






Lupaan riisua
yöpaitani, (jos sitä käytänkään ) ... turhat mustasukkaisuuteni,
rakkauden väärinymmärtämäni. Rakastan sinua. Poets of the fall - Sleep. ...

sinun kauniit sanasi. Sinut. Miksi, kultaseni, miksi keinutit minut tähän rakkauden
illuusioon ... jättää turhat lyönnit väliin ilman sanojakin voi tappaa ...


-
Ne sulavat helpommin kuin sinun sanasi. 23.11.2002 ... Muista riisua
kengät
kävellessäsi minun ylläni. Olen sulaa vahaa allasi. ...

Olen poistanut turhat ihmistä esittävät nappulat ja lisännyt tarpeellisia, kuten
suuret ... jotta sinun sanasi heldelmöittäisivät minut varmemmin! ...

Ilman sitä ovat tekomme turhat ja siemenemme kalliolle kylvetty. ... olla hänelle
puhetta pitämättä, vaikka kenties olisitkin voinut asettaa sanasi toisin. ...

»Minä tahdon sitä mitä kaikki ihmiset tahtovat, vaikka harvat siihen tyytyvät»,
... antoi rauhallisesti riisua
vaatteet päältään, tyhjensi suuren pikarin ...

3 - Centvrion: Tahdon muistaa anoppiani vetämällä turpaan. 3 - Arkku: Suihkussakin
uimahousuja ... 3 - Zha: Josset pidä ruoan mausta, syö vaikka sanasi. ...

Ilman sitä ovat tekomme turhat ja siemenemme kalliolle kylvetty. ... Oli suloista
laskea kontti hartioiltaan ja riisua
jalasta kastuneet kengät. ...

Joka avaa minulle, hänen tykönsä tahdon minä mennä sisälle ja pitää ehtoollista
hänen ... ettei hän jouda riisua
itseänsä eli panna maata, kuitenkin katuu ...

Nykypäivän vihersosialistisfeministinen yhteiskunta yrittää riisua
miehiltä ...
ne. ... Opeta vain lapsillesi, että sinun sanasi ei merkitse mitään. ...



More poetry in English/Finnish:
www.leevilehto.net

Ei kommentteja: